Om Luux

Hos LUUX brænder vi for at hjælpe dig og din virksomhed. Positivt mindset og masser af erfaring er nøgleordene for alle vores dedikerede sagsbehandlere. Derfor kan du føle dig fuldstændig tryg, når du outsourcer dine opgaver til os. Vi servicerer dig, dit team og dine kunder med et smil på læben. Og vi træder til med kompetent assistance, når du mangler ekstra hænder.

Luux’s vision

LUUX’s vision er at være din foretrukne samarbejdspartner, når du har brug for en håndsrækning. Vi er meget stolte over at levere arbejde i bedste kvalitet til vores kunder. Det skal være trygt og nemt for dig at outsource opgaver. Vi tilbyder assistance til sagsbehandling, mæglervikar og hjælp til administrative opgaver.

Få en håndsrækning til arbejdsopgaverne

Mange ejendomsmæglere oplever perioder med ekstra travlhed. Det kan også være, at en af medarbejderne er på orlov i en kortere eller længere periode.
Efter mange år i mæglerbranchen ved vi, at det er vigtigt at have kompetente og servicemindede medarbejdere. Men nogle gange kan det være bedst med ekstra hænder i en begrænset tid.

Fast eller fleksibel samarbejdspartner

LUUX tilbyder hjælp, som er tilpasset dig og din virksomheds behov. Måske har du brug for assistance i en dag, en måned eller i et år? Det kan også være, at det blot drejer sig om sagsbehandling for en enkelt sag. Hos LUUX hjælper vi med både små og store opgaver i både kortere og længere tid. Vi tilbyder attraktive pakkepriser, som du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om.

“Et tæt forhold og familiært forhold til vores kunder er yderst vigtigt for os. Simpelthen fordi vi brænder for at yde personlig service og assistance. Det kræver, at man har hjertet med og interesserer sig for dem, som man arbejder for og med.”

Camilla Flørnæss Mortensen

Indehaver af LUUX, ejendomsmægler og sagsbehandler

Camilla Flørnæss Mortensen

Indehaver af LUUX, ejendomsmægler og sagsbehandler

“Jeg har arbejdet 13 år inden for ejendomsmæglerbranchen i Nordsjælland og Storkøbenhavn. Derfor har jeg opbygget et stort netværk og fået god erfaring med ejendomssalg, sagsbehandling, rådgivning, formidling, forhandling og kundepleje.

Elsker både salg og administration

Min glæde ved ejendomssalg kombineret med min passion for den administrative del af sagsbehandlingen, er grunden til, at jeg skabte LUUX. Hver dag arbejder mit team og jeg dedikeret for at give vores kunder den mest kompetente og servicemindede assistance.

Effektivitet, engagement og drive

Mine største personlige styrker er min effektivitet, engagement og drive. Jeg har en passion for at yde fantastisk god service til mine kunder. Desuden brænder jeg for at levere opgaver fejlfrit og til tiden.

Mit arbejde er kendetegnet ved en kompromisløs kvalitet, struktur og en proaktiv tilgang til opgaverne. Det kommer mine kunder til gavn. Hver gang.”

Natacha Qvist

Sagskoordinator og ejendomsmægler

“Jeg er uddannet sagsbehandler samt ejendomsmægler og har over 15 års erfaring fra branchen. Jeg har arbejdet for flere mæglerkæder i branchen, herunder Danbolig, Nybolig og Estate. Jeg er ligeledes uddannet køberrådgiver og har tryghedsmærket fra Dansk Ejendomsmæglerforening.

Erfaring med alt fra villaer til landbrugsejendomme

Jeg har stor erfaring med sagsbehandling af villaer, ejerlejligheder, anpartslejligheder samt andelslejligheder og kan derfor foretage alt før- og eftersagsbehandling samt berigtigelse for disse ejendomstyper. Jeg har derudover for nyligt gennemgået landbrugskursus, så jeg ligeledes kan varetage sagsbehandling af landbrugsejendomme.

Omhyggelig, målrettet og serviceorienteret

Jeg er meget omhyggelig med alt jeg foretager mig og sætter en stor ære i at udføre mit job til perfektion. Jeg arbejder struktureret og målrettet, således at vores kunder får den bedst mulige service.”

Sine Sahlberg

Sagskoordinator og køberrådgiver

“Jeg er uddannet ejendomsmægler og er desuden køberrådgiver med DE’s Tryghedsmærke.

Sagskoordinering af alle typer ejendomme

Jeg har over 12 års erfaring som sagskoordinator i ejendomsmæglerbranchen med alle typer af ejendomme. Desuden er jeg stærk i digital tinglysning, berigtigelser og køberrådgivning.

Struktureret og omhyggelig

Kvaliteten af mit arbejde er altid høj. Og så er jeg struktureret, omhyggelig og ærekær omkring mit arbejde.”

Nikoline Kuhr Zeitler Stampe

Nikoline Kuhr Zeitler Stampe

Sagsbehandler og ejendomsmægler

”Jeg er uddannet ejendomsmægler og har 13 års erfaring som sagsbehandler indenfor både bolig- og erhvervsejendomme.”

 

Bredt arbejdsområde

 

Mit administrative arbejdsområde spænder bredt, og jeg kan håndtere sagsbehandling for villaer, andelsboliger, ejerlejligheder, fritidshuse, mindre landbrugsejendomme samt alle typer af erhvervsejendomme.

 

Har du brug for juridisk rådgivning i forbindelse med udlejning eller udarbejdelse af lejekontrakter står jeg altid klar til at hjælpe.

 

Effektiv, hjælpsom og perfektionistisk

 

Jeg sætter en ære i at engagere mig helhjertet i mit arbejde og yde en hurtig og ukompliceret service til alle kunder og samarbejdspartnere.

Udover mit gode faglige overblik og store ordenssans er jeg et imødekommende væsen, som med masser af entusiasme kaster mig over enhver udfordring, jeg måtte møde.”